"Із
джерела педагогічної думки В.О. Сухомлинського
"Світ
вступає в століття людини. Більше, ніж будь коли, ми зобов'язані думати зараз
про те, що ми вкладаємо в душу дитини".
"Світ,
що оточує дитину, - це передусім світ природи з безмежним багатством явищ, з
невичерпною красою. Тут, у природі, вічне джерело дитячого розуму".
"Маленька
зернина, посіяна в людські душі у роки дитинства, стає в зрілі роки могутнім
деревом. Усе залежить від того, яку зернину ми посіємо і в який ґрунт..."
"Саме
в дитинстві людина має пройти школу виховання добрих почуттів".
"У
природі немає дитини безталанної, ні на що не здатної. Кожному можна дати щастя
творення, кожного треба вивести в люди. Це перший наріжний камінь моєї
педагогічної істини".
"Кожен
учень повинен піднятися на свою маленьку вершину, досягти важливих (для свого
віку)успіхів".
"Дитина
навчиться писати твір тільки в тому випадку, коли кожне слово перед нею - як
готова цеглинка, якій заздалегідь підготовлене місце. І діти вибирають ту єдину
цеглинку, яка підходить у цьому випадку".
"Казка
є тим різцем..., який відточує найтонші
риси індивідуального мислення дитини,
...розкриває дитячі серця назустріч одне одному, творить тонкі
інтелектуальні взаємини дитячого колективу".
"Маленький
спалах творчості перетворюється в яскраве сяйво; думка однієї дитини будить думку
інших..."
"Життєдайне
джерело - багатство рідної мови".
"Думка,
пробуджена книжкою - мов добре оброблене поле, на яке падає насіння знань,
проростає,дає
знання".
"Слово
і думка нерозривно пов'язані".
"
Читати природу ми вчимо для того, щоб
навчити читати книгу".
"На
нашій совісті - людина".
"Здобувати
знання - це значить відкривати істини, відповідати на запитання, бути
творцями".
"Знати
- це перш за все вміння користуватись знаннями".
"Недоказане
- це немовби приманка для мислення учнів..."
"Мислення
починається з питання та подиву".
"Школа
- це, образно кажучи, тонкий і чутливий музичний інструмент, який творить
мелодію людської гармонії".
"Віддаючи
у любові - ми збагачуємось духовно".
"Учительська
професія - це людинознавство. Прекрасна риса - повсякденно і повсякчасно відкривати
в людині нове, дивуватися новому, бачити людину в процесі її
становлення..."
"Щоб
відкрити перед учнями іскорку знань, учителю треба ввібрати море світла, ні на
хвилю не відходячи від променів вічно сяючого сонця знань людської
мудрості".
-"Чутливість до змісту і краси мови виробляється тоді, коли людина розуміє й
відчуває гру слова: його внутрішнє змістове багатство, емоційне
забарвлення".
"
Запитання - вузлики знань".
*
Перші уроки мислення повинні бути не в
класі, не перед дошкою, а серед природи..."
Краса
й жива думка так само органічно поєднані, як сонце і квіти..."
Успіху
навчанні - єдине джерело внутрішніх сил дитини, які породжують енергію для
подолання
ВИСЛОВИ ПРО ВЧИТЕЛЯ
2. Педагог — це та людина, яка має передати новому поколінню
всі цінні накопичення століть і не передати забобонів, вад і хвороб.
3. Переваги і недоліки сягають корінням в школу, і ключі від
благополуччя знаходяться у вчителів.
4. Поганий той учень, який не перевершує вчителя.
5. Поки учень не досягне рівня знань вчителя, він не
знає по-справжньому свого вчителя.
Абу Хамід Аль-Газалі
6. Роль педагога полягає в тому, щоб відкривати двері, а не в тому,
щоб проштовхувати в них учня.
Артур Шнабель
8. Той вчитель хороший, чиї слова не розходяться з ділом.
Катон Старший
9. Справжній учитель — не той, хто тебе постійно виховує, а той,
хто допомагає тобі стати самим собою.
Немає коментарів:
Дописати коментар