Скарбничка мудрих думок








                       

                            "Із джерела педагогічної думки В.О. Сухомлинського

"Світ вступає в століття людини. Більше, ніж будь коли, ми зобов'язані думати зараз про те, що ми вкладаємо в душу дитини".

"Світ, що оточує дитину, - це передусім світ природи з безмежним багатством явищ, з невичерпною красою. Тут, у природі, вічне джерело дитячого розуму".

"Маленька зернина, посіяна в людські душі у роки дитинства, стає в зрілі роки могутнім деревом. Усе залежить від того, яку зернину ми посіємо і в який ґрунт..."

"Саме в дитинстві людина має пройти школу виховання добрих почуттів".

"У природі немає дитини безталанної, ні на що не здатної. Кожному можна дати щастя творення, кожного треба вивести в люди. Це перший наріжний камінь моєї педагогічної істини".

"Кожен учень повинен піднятися на свою маленьку вершину, досягти важливих (для свого віку)успіхів".

"Дитина навчиться писати твір тільки в тому випадку, коли кожне слово перед нею - як готова цеглинка, якій заздалегідь підготовлене місце. І діти вибирають ту єдину цеглинку, яка підходить у цьому випадку".

"Казка є тим різцем..., який відточує  найтонші риси індивідуального мислення дитини,  ...розкриває дитячі серця назустріч одне одному, творить тонкі інтелектуальні взаємини дитячого колективу".

"Маленький спалах творчості перетворюється в яскраве сяйво; думка однієї дитини будить думку інших..."

"Життєдайне джерело - багатство рідної мови".

"Думка, пробуджена книжкою - мов добре оброблене поле, на яке падає насіння знань, проростає,дає знання".

"Слово і думка нерозривно пов'язані".

" Читати природу ми вчимо для того,  щоб навчити читати книгу".

"На нашій совісті - людина".

"Здобувати знання - це значить відкривати істини, відповідати на запитання, бути творцями".

"Знати - це перш за все вміння користуватись знаннями".

"Недоказане - це немовби приманка для мислення учнів..."

"Мислення починається з питання та подиву".

"Школа - це, образно кажучи, тонкий і чутливий музичний інструмент, який творить мелодію людської гармонії".

"Віддаючи у любові - ми збагачуємось духовно".

"Учительська професія - це людинознавство. Прекрасна риса - повсякденно і повсякчасно відкривати в людині нове, дивуватися новому, бачити людину в процесі її становлення..."

"Щоб відкрити перед учнями іскорку знань, учителю треба ввібрати море світла, ні на хвилю не відходячи від променів вічно сяючого сонця знань людської мудрості".

-"Чутливість до змісту і краси мови виробляється тоді, коли людина розуміє й відчуває гру слова: його внутрішнє змістове багатство, емоційне забарвлення".

" Запитання - вузлики знань".

* Перші уроки мислення повинні бути не в  класі, не перед дошкою, а серед природи..."

Краса й жива думка так само органічно поєднані, як сонце і квіти..."

Успіху навчанні - єдине джерело внутрішніх сил дитини, які породжують енергію для подолання

ВИСЛОВИ ПРО ВЧИТЕЛЯ

1. Педагог — людина, яка краще знає, як виховувати чужих дітей, ніж своїх.

 2. Педагог — це та людина, яка має передати новому поколінню
 всі цінні накопичення століть і не передати забобонів, вад і хвороб.
3. Переваги і недоліки сягають корінням в школу, і ключі від 
благополуччя знаходяться у вчителів.
4. Поганий той учень, який не перевершує вчителя.
5. Поки учень не досягне рівня знань вчителя, він не 
знає по-справжньому свого вчителя.
Абу Хамід Аль-Газалі
6. Роль педагога полягає в тому, щоб відкривати двері, а не в тому, 
щоб проштовхувати в них учня.
Артур Шнабель
7. Гарний вчитель може навчити інших навіть тому, чого сам не вміє.

8. Той вчитель хороший, чиї слова не розходяться з ділом.
Катон Старший
9. Справжній учитель — не той, хто тебе постійно виховує, а той,
 хто допомагає тобі стати самим собою.









Немає коментарів:

Дописати коментар